Thursday 21 August 2014

Cara Beli & Lock Harga

Bagaimana cara "Lock" harga?
Anda hanya perlu ikuti 4 arahan mudah dibawah :

1. Lihat harga emas & perak disebelah kanan blog ini atau layari www.publicgold.com.my& buat pilihan produk. Selepas itu anda perlu SMS butir-butir berikut ke 016-8273424 :
  • Nama penuh
  • No. kad pengenalan
  • E-mel anda
  • Branch Public Gold pilihan
  • Produk pilihan

Saya akan membuat tempahan online untuk anda mengikut harga semasa. Dalam tempoh 24 jam pihak Public Gold akan menghubungi anda untuk pengesahan tempahan. Sales Order akan di e-melkan kepada anda bersama jumlah bayaran yang perlu dibuat.

Contoh Sales Order yang anda akan terima.

2. Selepas menerima Sales Order anda hendaklah membuat bayaran ke A/c Public Gold. Bayaran boleh dibuat melalui pindahan online maybank2u, Kaunter Bank & Cek.

Contoh bayaran menggunakan maybank2u
Cara mengisi borang bayaran/simpanan/deposit (Maybank).
Bukti bayaran ini WAJIB dibawa semasa mengambil produk tempahan anda.


3. Selepas membuat bayaran, e-melkan bukti bayaran ke payment@publicgold.com.my & cc kepada saya indicatorgold@yahoo.com

Tujuan e-mel bukti bayaran ini adalah memastikan stok tempahan anda tersedia awal & memudahkan pihak Public Gold menyemak bayaran yang telah dibuat. Setelah itu anda boleh menghubungi saya atau cawangan Public Gold terdekat & maklumkan bila tarikh anda membuat pengambilan stok.

4. Akhir sekali anda boleh ke cawangan Public Gold pilihan untuk mengambil tempahan emas & perak fizikal. Bagi pengambilan stok kali pertama anda perlu mengisi borang pelanggan @ Dealer baru. Bahagian Introducer tuliskan : ALBERT @ AFFENDI BAHARUDDIN (PG032822).

PENTING :
  • Bagi Dealer baru sila bawa bersama bukti bayaran asal (WAJIB), salinan fotostet muka depan A/c (Maybank @ Public Bank bagi tujuan bayaran komisyen anda).
  • Pelanggan & Dealer baru yang "Lock" harga secara walk-in di cawangan Public Gold & meletakkan saya sebagai Introducer - sila hubungi ADMIN untuk mendapatkan hadiah & bimbingan secara online/offline dalam perniagaan Emas Fizikal.         
Terima Kasih =)

No comments:

Post a Comment