Saturday 16 August 2014

Cara Beli / Lock

Bagaimana cara “Lock” harga?
Anda hanya perlu ikuti 4 arahan mudah dibawah :
  1. Lihat harga emas & perak di blog http://www.publicgold.com.my& buat pilihan produk. Selepas itu anda perlu SMS butir-butir berikut ke 016-8273424 :
    • Nama penuh
    • No. kad pengenalan
    • E-mel anda
    • Branch Public Gold pilihan
    • Produk pilihan
Saya akan membuat tempahan online untuk anda mengikut harga semasa. Dalam tempoh 24 jam pihak Public Gold akan menghubungi anda untuk pengesahan tempahan. Sales Order akan di e-melkan kepada anda bersama jumlah bayaran yang perlu dibuat.
Selepas menerima Sales Order anda hendaklah membuat bayaran ke a/c Public Gold. Bayaran boleh dibuat melalui kaunter bank, maybank2u & cek.
Selepas membuat bayaran, e-melkan bukti bayaran ke payment@publicgold.com.my & cc kepada saya : afnd34@yahoo.com.my
Tujuan e-mel bukti bayaran ini adalah memastikan stok tempahan anda tersedia awal & memudahkan pihak Public Gold menyemak bayaran yang telah dibuat. Setelah itu anda boleh menghubungi saya atau cawangan Public Gold terdekat & maklumkan bila tarikh anda membuat pengambilan stok.
Akhir sekali anda boleh ke cawangan Public Gold pilihan untuk mengambil tempahan emas & perak fizikal. Bagi pengambilan stok kali pertama anda perlu mengisi borang pelanggan @ Dealer baru. Bahagian Introducer tuliskan : EN. AFFENDI BAHARUDDIN

No comments:

Post a Comment